Recenze: LATIN FIT – online cvičení pro ženy, co chtějí mít postavičku ham ham


Recenze / Pondělí, 7 listopadu, 2022

Milujete latinsko-americké tance? Potřebujete si zlepšit fyzičku? Vypracovat svaly? Offline kurzy nestíháte? Co to zkusit online? Pěkně z tepla domova. Je to bomba! Nevěříte? Přečtěte si recenzi kurzu LATIN FIT – online cvičení od ArtMaster.


30denní výzva – LATIN FIT online cvičení

Bacha! Není to jen takové obyčejné online cvičení. Je to v podstatě výzva, a to na 30 dní, kdy si dáte do těla. Nejdřív trochu tance, a pak si pěkně zaposilujete a zpevníte různé části těla. Od bříška přes nohy až po zadeček.

Každý den pouhých 15 až 20 minut denně. Tomu říkám značka ideál, protože čtvrthodinu si určitě najde pro sebe každý. 

Cvičení je rozdělené na 4 části:

  • Warm up – neboli trošku se dámy zahřejeme!
  • Tanec – naučíme se kroky jednoho z latinsko-amerických tanců a k tomu krátkou sestavičku.
  • Work out – aneb troška posilování pro zpevnění různých částí těla.
  • Protažení – aby nás tělo nebolelo.

Podívejte se na ukázku videa z prvního týdne kurzu zdarma. 

A jaké tanečky to budou? Základní kroky pěti tanců: samba, cha-cha, salsa, rumba a jive. Čím déle ve výzvě, tím o něco složitější kroky. A posilování? I to bude den za dnem náročnější. Máte se rozhodně na co těšit.


Kdo kurzem provádí?

Pokud jste fanoušky Star Dance, jistě ji znáte. Michaela Nováková se v roce 2020 probojovala až do finále. Míša je nejen výborná tanečnice, ale taky sportovkyně a fitness lektorka (workouty, yoga, posilování). A navíc je to sympaťanda a moc příjemně se na ní kouká.

Online cvičení - kurz LATIN FIT od ArtMaster

.
Tak neváhej a pojď do toho se mnou!
Mám pro tebe slevový kód 👉 DARKOBLOG20, se kterým získáš 20% slevu.
.

Kurz LATIN FIT jako dárek?

No jasně! Hodí se pro:

  • Všechny ženy, co mají rády tanec.
  • Pro ty, co si chtějí zformovat postavu.
  • Pro každou mladou slečnu, která by se sebou ráda něco dělala.
  • Pro zaneprázdněné mamky, co lítají mezi prací a domácností a mezi tím ještě dělají dětem taxikářku.
  • A taky pro ty, co si zvesela užívaly vánoční obžerství a na nový rok si daly předsevzetí, že… 😅

Jak mi to online cvičení LATIN FIT jde?

Nutno podotknout, že do teď jsem se moc nehýbala. Žádné pravidelné cvičení. Sem tam si vzpomenu a zacvičím si pár lehkých cviků na diastázu, co mi zůstala po porodu na břiše (většina cviků je vleže), ale tím to končí. Takže uvidíte, jak výzvu zvládne netrénovaný člověk. Tedy, pokud se jako trénink nepočítá běhání za dětmi a po kuchyni

Kurz LATIN FIT - online cvičení od ArtMaster

Níže si tedy můžete přečíst, jak se mi cvičí den za dnem.

1. den

Jdu do toho s chutí! Děti čučí, co to dělám a pokouší se cvičit se mnou. Zahřátí v pohodě, samba super! Miluju latinsko-americké rytmy! Následné posilování mi jde docela ztuha neb mě bolí záda po včerejším tepování koberců. Ještěže je to jen pár minutek. Protažení jsem potřebovala jako sůl.

2. den

Dneska cha-cha. Tu mám společně se salsou ze všech tanců úplně nejraději. Kroky jsou trošku jinak než znám, tak mě to moc baví. Asi si dám po kurzu ještě píseň navíc, abych si pořádně zachachovala! Posilování na pozadí mi ale dalo zabrat. To jsem zvědavá, jak mě bude zítra bolet.

3. den

Je to dobré. Závěrečné protažení asi funguje, protože mě kupodivu nic nebolí. Třetí den je salsa – má milovaná. Chodila jsem jako těhotná na salsu pro ženy s pravou Kubánkou, tak se mi po ní trochu zastesklo. Tanec je dnes vcelku krátký, za to posilování výživné. Kombinace pilates a jogy… ufff. Připomnělo mi to, jak jsem šla jednou na power jogu a pak se týden nemohla ani pohnout. Jsem ráda, že to cvičím sama doma, protože kdyby mě někdo viděl… 😀 Zkrátka bych potřebovala jít na jogu úplně od začátečníků. Přeju si, ať to už brzo skončí. Trochu se trápím, ale přesně tohle moje tělo potřebuje!

4. den

Tak po včerejšku cítím svaly na zádech i stehnech. Ale to je dobře. Dnes jsme si daly rumbu. Ač se tančí na pomalé písně, když se tancuje pořádně, i u ní se zapotíte. A pokud ne, tak kardio, které následuje, vás rozhicuje 100%. Musím říct, že některé cviky si upravuji podle sebe. Po porodech třeba nemůžu skákat (ach, to povolené pánevní dno). Tak si místo jacků dávám jiný prvek z aerobicu. No, a když je na mě Míša moc rychlá, tak si ty cviky prostě dělám podle svého tempíčka. Však v tom je výhoda online kurzu. Doma si to můžeš dělat po svém.

5. den

Dnes základní krok Jivu – ten mám zmáknutý už od tanečních, tak si dávám rovnou do těla a po celou dobu vysvětlováním hopsám po obýváku. Následuje posilování břicha, abychom prý měly taky ty buchtičky. Inu, vzhledem k mé diastáze se trochu šetřím a upravuju si cviky na svoji úroveň. Ale jinak dost dobrý! Protažení to jistí.

6. a 7. den 

Dny odpočinku. Abychom to s tím cvičením nepřeháněly, dáme si cvičící víkend. Však ho potřebuju jako sůl, neb břišáky tedy po včerejšku cítím docela hodně. 

8. den

Nové kroky do samby jsou super! Dost mě baví. A posilování? Musím přiznat, že Míša nám dává skutečně do těla víc a víc. Jako plank ještě stále nezvládám. 

9. den

Cha-cha s otočkou nalevo a napravo je boží. Děti mi to trochu ztěžují, neb tančí kolem mě. Bojím se, že je zašlápnu. Posilování zadečku a nohou je výživné, ale parádní. Bude to chtít pořádné protažení. Dnes mě čeká prozpívaný večer na vinných ochutnávkách, tak ať mě nic nebolí a jsem ke zpěvu pěkně uvolněná… Mimochodem, o kurzu zpěvu víte? Mrkněte na recenzi a třeba z vás taky bude zpěvačka!

10. den

Salsa s otočkou. Já už umím, tak si opakuju. Klidně bych brala tance i víc, protože u jógy trošku trpím. Ach, to mé nerozhýbané tělo a stažené svaly. Ale dělám co můžu. To jako jo. Tak snad se díky online cvičení rozhýbu.

11. den

Protažení klasika, pohoda jazz. V Rumbě (elegantní to tanec) se učíme „New York otočku“, tak jsem si zavzpomínala na taneční pokračovačky. No a cardio workout mi tedy dává do těla. Funím, jak kdybych zrovna vylezla do desátého patra. Ale na konci jsem happy, že jsem si parádně zacvičila.

12. den

Skvěle jsem si zahopsala při jivu (ó, jak jsem si jive vždycky na plesech užívala)… ale pak to bříško. Ufff… to zas zítra ucítím svaly až v žaludku.

13. a 14. den

Zasloužená pauzička. Bříško musí odpočívat!

A další dny?

Jedeme dál! Den za dnem… víc tanečních kroků = víc radosti. 
Cvičme v rytme pokračuje, posilování je dřina, ale svaly jsou tak nějak pevnější.

Funguje to!

A tak jsem se protančila a procvičila až do 30. dne. Bylo to fajn a už teď tuším, že po Vánocích si dám repete. Přeci jenom – řízky, bramborový salát, vánočka, cukroví, sem tam sklenka vína… a každoroční novoroční předsevzetí? Budu se víc hýbat, abych byla fit!

Chcete být taky fit?

👇👇👇

ONLINE CVIČENÍ KOUPÍŠ TADY

.
20% sleva platí i na ostatní kurzy od ArtMaster.
Mrkněte ještě na 👇
.

Tak jak? Dáte si výzvu online cvičení sami nebo ji koupíte někomu jako dárek?

.
Chceš dárkotipy a recenze přímo do e-mailu?
Prozraď mi ho a dárková pošta bude chodit přímo za tebou.
Staneme se spolu mistry v dávání dárků?
.
.

💜 Děkuji moc ArtMasterAcademy.cz, že jsem si mohla online cvičení LATIN FIT vyzkoušet.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *